AnnemarieBeverwijk.reismee.nl

Vancouver!

This is me!

Reacties

Reacties

Michel

Hey dropje.

Leuk uitzicht en ik heb via streetview je straat even gespot. Het ziet er erg netjes uit. Mooi balkon en cafe caribana is vlakbij :p Have fun!

xxx

papa

Hai dochter,
Ik lig hier onder de fan weg te puffen en mama doet een dutje, vanavond nog even een verjaardagje afwerken, verder een suffe dag, ik heb ook even met streetview je adres opgezocht en het ziet er best wel goed uit, veel winkels ook, je card is onderweg dus kun je veel plezier van hebben.
Leuk model hond ook.
Knuf Papa

Oma

Ik zit hier bij je puders thuis en heb je blog gelezen en vnd het heel leuk dat ik je op deze manier zo kan volgen, en dat je na een warme en lange vlucht goed ben aangekomen.
Oma wenst je een hele fijne tijd in canada en weer gezond terug, heel veel liefs oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active