AnnemarieBeverwijk.reismee.nl

Laatste dag in Vancouver en op naar New York!

Heerlijk lui, languit op de bank, ben ik alweer mijn laatste bericht uit Vancouver aan het typen.

Ik kan amper geloven dat de drie weken hier alweer bijna voorbij zijn. Nog maar een paar uurtjes en dan sta ik met heel mijn hebben en houwen (en het is nogal wat..., er is toch een koffer bij gekomen) op het vliegveld. Ik heb een taxi geregeld die me ophaald bij Anne Marie vandaan. Anders had ik met de Seabus gemoeten maar eigenlijk zag ik dat in mijn eentje niet zo zitten. En de taxi is niet eens zo heel duur dus ik heb het maar gewoon gedaan.

Het is wel een beetje een raar idee dat ik straks weer weg ben hier. Ik heb hier eensuper leuke, bijzondere en mooie tijd gehad en ik ben een ervaring rijker. Het is ook raar dat je de mensen waarmee je drie weken intensief hebt opgetrokken op school, waarschijnlijk niet meer zal zien. Natuurlijk hebben we mail adressen uitgewisseld en hebben wefacebook enzo maar het blijft toch een beetje afwachten hoe dat uitwerkt. Ieder gaat weer zijn eigen ding doen; studeren of werken. Toch denk ik dat het waardevol is om contacten te hebben met mensen uit allerlei delen van de wereld!

Straks ga ik ter afscheid nog even wat drinken met wat mensen uit Brazilie. Van Anna en de rest heb ik gisteren al afscheid genomen want die gingen of een activiteit ondernemen of ook naar huis.

Verder heb ik alles al ingepakt. Ik heb mijn kamer al schoon en alles staat klaar.

Laughing
Gisteravond heb ik nog ingecheckt en mijn stoelen al gereserveerd. En het mooie is dat ik niks hoef te betalen voor mijn extra koffer! Maar waarschijnlijk moet dat wel wanneer ik terugvlieg naar Amsterdam.

Mijn volgende verhaal zal ik dus schrijven vanuit Glenn Cove.

Cool
Tot dan!

Groetjes,

Annemarie.

Reacties

Reacties

Marjan Dogger

Hoi Annemarie,
Nu je je certificaat hebt gehaald, weet je zeker wel wat TOEFL betekent? Leuk, nog een paar dagen naar Amerika. Geniet van je vrijheid. Goede reis verder.
Hartelijke groet,
Marjan

Annemarie

TOEFL staat vooor Test Of English as a Foreign Language. Dus, bij deze!

Enne, bedankt weer voor alle leuke berichtjes! Erg leuk om ze steeds te bekijken!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active