AnnemarieBeverwijk.reismee.nl

Nog 38 uur!

Hallo allemaal!

zo, inmiddels zijn alle voorbereidingen (zo goed als) getroffen om op het vliegtuig te stappen richting Vancouver.

Vrijdagmorgen om 11:18 (als alles loopt zoals zou moeten) zal ik opstijgen. Eerst richting Chicago, waar ik vervolgens nog zo'n vijf uur moet wachten op mijn vlucht naar Vancouver.

Ik hoop maar dat alles in een keer mee komt...

Uiteindelijk zal ik rond half negen plaatselijke tijd landen op Vancouver airport.

De eerste nacht zal ik doorbrengen in het holiday inn, waarna ik om ongeveer 10:00 zal worden opgepikt door de chaffeur om naar mijn gastgezin gebracht te worden.

Mijn gastgezin (Denley Family) zal bestaan uit moeder Anne Marie, haar zoon Marcus en dochter Mariah. Ook hebben ze een kat (Monster) en een hond (Misty). Ik ben ontzettend benieuwd naar hen!

Vervolgens blijf ik bij hen tot zaterdag 31 juli. Dan zal ik terug vliegen naar New York en daar nog een paar dagen blijven. op woensdag 4 augustus zet ik, als alles goed gaat,weer koers richting Nederland.

Nou, nog even een paar uurtjes aftellen en dan gaat het allemaal beginnen!

Ik ben best een beetje nerveus, vooral omdat ik dat vliegen allemaal in mijn uppie moet doen.... Maar goed, Michel is zo lief dat hij mijn (gloednieuwe!) i-pod wil volpompen met mijn muziek! Een hele dikke kus en knuffel daarvoor! Zo'n lief kado!

Nu alleen nog wat foto's van mijn camera halen zodat ik er veel kan maken en op mijn blog kan zetten.

Nu ga ik nog even relaxen, morgen nog beetje druk...

Veel liefs,

Annemarie.

Reacties

Reacties

Annika

Hey hey,

Leuk om je te volgen via deze blog. Veel plezier, he! Geniet van deze ervaring!

Liefs,
Annika

Alice

Hey!!

Ik weet niet of ik je morgen nog zie.. Maar anders alvast heel veel plezier! Je gaat het daar vast naar je zin hebben!

xx Alice

iris

Toch nog doorgegaan! wat leuk zeg! Heel veel plezier!

Groetjes

Iris

Papa,Mama

He Annemarie, nou we hebben je op tijd op het vliegtuig gezet en het ding ging nog op tijd ook, nou de rest nog, ben benieuwd naar je sms, we gaan je zeker missen maar zijn ook een beetje jalours Vancouver is een erg mooie plek om naar toe te gaan weten we uit ervaring, en misschien iets minder warm dan hier het water loopt langs mijn lijf.

Kusjes Papa en Mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active