AnnemarieBeverwijk.reismee.nl

Greetings from sunny Vancouver!

Eindelijk...na een lange reis aangekomen in het warme en zonnige Vancouver!

Gisteren (voor jullie op het moment van schrijven al eergisteren) op het vliegtuig gestapt vanaf Amsterdam.Na zo'n 8 1/2 uur en na een prettige vlucht met een zee aan beenruimte (bedankt pap en mam!) ben ik geland op Chicago O'Hare. In het vliegtuig zat ik naast Ernest (ook wel Ernie genoemd). Heb in ieder geval gelachenme hem dus dat was gezellig.

Eenmaal op het warme O'Hare aanbeland eerst door de security check. Dat duurde lang... Ze hebben nu een foto (inclusief mijn wallen erop, haha) en alle vingerafdrukken.En dan de vragen.. naja, nadat alles rond was mocht ik door. En eenmaal door de security moet je natuurlijk naar de volgende terminal. Je wordt dan op een trein gezet die je naar de terminal brengt. Chicago is een groot vliegveld... En omdat ze hebben bedacht dat een glazen dak leuk is (zonder zonnescherm!) is het daar bloedheet. Met als gevolg dat ik vier uur heb weggzweet in terminal 1. Maar goed, de volgende vlucht was precies op tijd. Welliswaar overboekt maar als gevolg daarvan deelden ze gratis wijn en fris uit waar je normaal voor moet betalen aan boord.

Eenmaal aangekomen op Vancouver was ik zo moe dat ik het lieft terplekke in slaap was gevallen, maar helaas. Ook hier weer door de (chagrijnige) security. Met een shuttle werd ik richting mijn prima hotel gebracht. Wonder boven wonder heb ik aardig geslapen voor ongeveer 9 uur! Vanmorgen werd ik echter al om 10 uur opgehaald. Omdat de familie Denley op het eiland North Vancouver woont heb ik meteen een sight seeing gekregen door de chauffeur.

Zo kwam het dat ik vanmorgen om 11:30 uur voor de deur stond van Anne Marie. Anne Marie is een moeder van twee kinderen en ze is 53. Ze is gescheiden en haar kinderen wonen met hun vader een blok verder. De eerste indruk was leuk, een vrolijke vrouw met een bos krullen. Ze heeft een hond (Misty, komisch beest, ligt graag op mijn kamer) en een kat Monster (weet minstens 5 kilo). Die ligt overigens graag op mijn bed en ook op schoot, haha. Bij haar thuis logeer ik in een eigen kamer met eigen badkamer dus best chic.

Toen ik net aankwam kwam ook direct een vriendin van Anne Marie langs om haar haren te knippen. Ook haar zoon Marcus kwam langs voor zijn haren.

Nadat ik mijn spullen een plekje had gegeven heeft Anne Marie mij rondgeleid in het appartement gebouw en de omgeving. In ongeveer 10 min zit ik aan de rand van de rivier met uitzicht op Stanley Island en down town Vancouver. Ook vanaf mijn balkon kan ik dit zien, net als de bergen achter Vancouver.

Zometeen ga ik samen met Anne Marie boodschappen doen en daarna eten maken.

Vanavond ga ik denk ik op tijd naar bed want best moe egenlijk... En morgen gaan we kijken waar mijn talenschool nu eigenlijk is en hoe ik er kom. In ieder geval ga ik met de sea-bus

Groetjes,

Annemarie

Reacties

Reacties

Marlies

Hey Ann,
Fijn dat je goed bent aangekomen! Je bent vast heel blij dat je er bent. Wat een prachtig uitzicht op de skyline. Je zit daar wel mooi, he?
Veel plezier daar en geniet ervan!
Ik wacht op je volgende verhaal ;).
Liefs, Marlies

Annika

Leuk om je verhalen te lezen! Ik kijk uit naar je volgende verhaal. Veel plezier daar!

Tonny

Heey,

Veel plezier daar en geniet er van! Je noobvriend zit hier nu in zijn oranje shirt.. Hoorde dat je ook gaat kijken naar de finale. Veel plezier en maak nog wat meer fotos..

Kus
Tonny

Margreet

Hoi, hoi,

Hier een berichtje uit het zonnige zeeland. Wij maken ons klaar voor de finale Nederland - Spanje. We gaan er natuurlijk vanuit dat wij winnen :-)
Fijn dat je goed bent aangekomen! Heel veel plezier en ik ga je volgen via je je blog!

Kus,
Margreet (+fam)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active