AnnemarieBeverwijk.reismee.nl

Even bijkletsen...

Inmiddels is het alweer woensdag hier in Vancouver en wat gaat de tijd toch onwijs hard!!

Gisteren heb ik mijn eerste lessen gevolgd en ik moet zeggen dat dat echt leuk is. Ik zit in de Upper Pre Intermediate klas, das toch nog hoger dan ik had gedacht. We hebben wat gramatica gehad, handige websites voor studenten en speaking classes. Dit laatste hadden we buiten omdat de school nogal vol was en buiten heerlijk weer. De opdracht was als volgt: ga met een groep studenten een realityshow verzinnen en deze min of meer uitvoeren. Natuurlijk is het uiteindelijk hilarisch, zeker omdat je elkaar soms maar half begrijpt. Gewoon een gesprek voeren is heel goed te doen maar zodra je woorden moet gaan gebruiken die je normaal nooit gebruikt wordt het echt een stuk lastiger. Gelukkig heeft iedereen dat probleem dus is het alleen maar grappig.

Vandaag was ik net op tijd, dit kwam vooral door bad traffic, er waren nogal veel files met als gevolg dat ik dus rennend (twee blokken heuvel op, hijg hijg ) naar school moest. Gelukkig is lerares Eliza niet zo heel streng dus was het nog ok. In deze klas zitten vooral veel mensen uit Korea en Taiwan. Je wilt niet weten hoe vaak al gevraagd is of ik op de foto mag, je moet me ook niet vragen waarom want daar geven ze niet echt een antwoord op. Er is een jongen bij die aan iedereen kadotjes uitdeeld. Zo heb ik al een hanger gekregen met een afbeelding va de godin van de zee (voor de koreanen) en een velletje met haar moeder erop (?) en twee magneten voor op dekoelkast en een magnetische boekenlegger. (Vraag het aan Michel, het is best hilarisch).

Op dit moment ben ik aan het wachten tot de D class is afgelopen. Ik volg namelijk alleen A, B en C maar Anna, Nico en Hannes volgen wel D class. Niet dat ik echt jaloers ben want het schijnt ubersaai te zijn. Maar goed, ik wacht omdat we straks samen iets gaan ondernemen. Anna had het over het strand. We zullen zien. Waarschijnlijk hoeven wij niet na te denken, dat doet Hannes voor ons. Die heeft volgens mij een routekaart in zijn hoofd want die gozer weet alles. Maar goed we zullen zien.

In de lunchpauze hebben Anna en ik een trip geboekt naar Seatle, dat doen we a.s zondag. We moeten dan al om 6:45 bij de bus klaar staan. Ik ben benieuwd...

Op 24 juli gaan we in ieder geval Whale watching doen, dat hebben we maar alvast geboekt want dit zit snel vol.

Nou, ik houd jullie op de hoogte, ik moet gaan want we hebben afgesproken om twee uur en dan moet ik beneden staan.

Groetjes!

Reacties

Reacties

Tonny

Hoi Ann,

Maak eens een foto van dat multiculturele zooitje daar :) ben wel benieuwd!

Suc6 verder

JW

hey an

heb goed nieuws voor je, die kat is aangekomen ze weegt nu 2.8

Grt JW

Papa

Weer een mooi verhaal, als je naar de foto kijkt van anna lijkt ze wel een beetje op jou, kan je uitleggen wat TOEFL""betekend hebben we al een beetje over lopen speculeren, to fly of te eenfoudig, of Tutten,ontspannen,evalueren,fladderen en luieren?
Hier zijn geen veranderingen, nederland is op vakantie en diegene die in eigen land zijn gebleven zijn weggewaaid, en ik weer aan het werk somebody has to do it.
XX papa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active