AnnemarieBeverwijk.reismee.nl

Golfen in Queen Elisabeth Park.....

Eindelijk, mijn eerste dag in de TOEFL klas zit er op. Gisteren heb ik nog lessen gevolgd voor de upper intermediate klas maar 's middags ben ik naar Jef (de directeur van de school) gegaan en gevraagd of het nu toch fout was gegaan met de wijziging. Want vrijdag hadden ze me verteld dat het prima was dat ik van klas zou veranderen maar op maandag stond toch weer mijn naam bij de upper intermediate klas. Er was inderdaad iets verkeerd gegaan en vanaf dinsdag zou ik toch in de TOEFL klas terecht komen.

En in derdaad, alles was doorgegeven en ik kon deelnemen! En ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik het heb gedaan want vergeleken met de andere lessen is dit veel uitdagender en wordt er dieper ingegaan op vooral spreken en luisteren. Ons huiswerk voor vandaag is dan ook een essay schrijven, binnen 30 min, en het moet gaan over mijn opinie omtrent kranten, nieuwsuitzendingen op tv en radio en alle nieuws die je binnen krijgt via internet en je telefoon.

Surprised

Goed dat moet ik dus nog doen...

Gelukkig zit ik in de klas bij Nico nu en dan kan je samen nog overleggen.

Na school hadden de jongens het idee om een keer te gaan golfen en of ik mee wilde. Golf is hier goedkoop en het leek me wel grappig om een keer te proberen. Wij met de bus richting zuid Vancouver, drie keer overstappen en warm, warm! Na ruim een uur (file, ja hoor!) kwamen we uit bij het park. Ondertussen kwam Hannes tot de conclusie dat we in plaats van drie keer overstappen ook meteen bus nr. 8 hadden kunnen nemen, dan hadden we niet hoeven overstappen en wachten.

Cool
Maar goed, zoals gezegd, na ruim een uur kwamen we bij het park waar de golfbaan is. Natuurlijk weer aan de verkeerde kant en nergens een bord met informatie te vinden. Na een uur hebben we het opgegeven en zijn we maar weer naar huis gegaan want host moms koken ook en erg laat komen is niet zo netjes wanneer je hebt gezed dat je thuis eet. Haha. Zo kwam het dat het golfen geen golfen werd maar mee een ontdekkingsreis. En eigenlijk was het ook wel leuk. Zo zie je nog eens wat.

Morgen is het 21 juli en dat betekent een bomvolle stad want: vuurwerk! Op school is er een feestje met om 10 uur het met z'n allen bekijken van het vuurwerk. Vrijdag en zaterdag nog meer vuurwerk en het schijnt een enorm spektakel te zijn. Gelukkig gaat de seabus vaker en vaart hij tot langer door.

Nou, verder nog steeds alles goed hier hoor.En hetweer is ook perfect!

Ik ga nu maar eens aan mijn essay beginnen want die moet morgen ingeleverd zijn.

Doei!

P.s: tuurlijk heb ik in Seattle spullen gekocht! Onder andere schoenen en truien en zo en het wordt nog een probleem met meenemen... Waarschijnlijk wordt het gewoon een tas erbij kopen en deze als tweede bagagestuk meenemen in het vliegtuig haha.

En Margreet, inderdaad is de Stampeed nu begonnen in Calgary maar ik ga er niet heen want daar heb ik helaas geen tijd voor. Paardrijden lukt misschien nog wel, moet morgen eens kijken of er nog plaats is want dat wordt welaangeboden maar ik geloof in combinatie met een vierdaagse trip....

Undecided

En ook wil ik nog even kwijt dat ik het super leuk vind om mijn eigen site te bekijken en te ontdekken wie er allemaal een berichtje achtergelaten hebben. Ik vind de berichtjes namelijk echt heel leuk! Bedankt! Enne, hoe meer berichtjes, hoe gezelliger ik het vind!

Reacties

Reacties

Alice

Als ik al je verhalen zo lees, heb je het daar gelukkig in ieder geval naar je zin! Jammer dat jullie uiteindelijk toch niet meer gegolft hebben..
Geniet er nog even van, voor je het weet ben je alweer op weg naar New York!

Xx

Ellie Maaskant

Hoi Annemarie, ik wist niet dat je dit ging doen in je vakantie, maar ik lees trouw je verhalen en vind het leuk om je te volgen.nog heel veel plezier daar , Aranka is daar drie jaar geleden ook geweest, heeft het er erg goed naar haar zin gehad, zij heeft een rondreis gemaakt, maar ze erkent veel uit jouw verhalen , ook plaatsen waar zij is geweest.veel succes verder, en ik lees je verhalen wel weer.
groetjes Ellie Maaskant.

Hugo, je weet wel die uit Apeldoorn

Hoi Annemarie,
Wat goed van je dat je hebt gekozen voor een maandje Canada. Zo te lezen bevalt het je daar prima.
Een mooie combinatie trouwens leren en leuke dingen doen, tenzij leren voor jou ook onder de leuke dingen valt, in dat geval is het helemaal super leuk te noemen.
In Nederland is het nog steeds lekker warm, maar wat ik van jou begrijp is dat in Vancouver ook het geval.
Ik weet je niet wat je lievelingskleur is, maar als dat paars + is zou ik voor iets anders gaan, want dat wordt het niet:-)
Ik wens je nog mooie, uitdagende en spannende dagen toe en wat je ook doet we blijven je volgen!
Groeten van Gerda en mij.

Marianne Botter

Ha Annemarie,

Ook ik lees je nieuwe verhalen trouw, bijzonder om te lezen! Ik had geen idee dat je deze plannen had, maar het klinkt allemaal erg interessant en gezellig. Wat kun je eigenlijk concreet met het certicaat dat je gaat halen? Is dat vooral voor je eigen lol? Nou, nog heel veel plezier daar in de States!! Houd ons vooral op de hoogte!!

groetjes,
Marianne

dieja Kramers

Ha Annemarie,

Vandaag eens even de tijd genomen om al je verhalen te lezen. Een hele onderneming hoor deze reis van jouw, maar ik kan me wel voorstellen dat het geweldig is.!
Veel plezier nog en ik blijf je verhalen volgen.

groeten,

Dieja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active